<h2>.: مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی :.</h2><span></span>
مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
موضوعات
تبلیغات
تبلیغات

... برای دیدن اندازه اصلی، بر روی تصویر تلیک نمایید ...

... برای دیدن اندازه اصلی، بر روی تصویر تلیک نمایید ...

➕➕انقلابی مثبت یا انقلابی منفی➖➖

🔸ما از اوّلِ انقلاب دوگونه انقلابی داشتیم و انقلابیّون ما دو گونه نقش ایفا کردند.

🔹 بعضی از انقلابیّون، انقلابیّونِ مثبت بودند؛ بعضی از انقلابیّون هم انقلابیّون منفی بودند. در اوایل انقلاب، انقلابىِ منفی به آن انقلابی ای میگفتیم که از میدان کار و تلاش و حرکت، آن‌جایی که دردسری داشت،عقب میکشید. انقلابی بود، اما انقلابىِ وجاهت‌طلب و راحت‌خواه؛ انقلابیای که میگفت من مبارزه‌ام را قبل از انقلاب کرده‌ام، اکنون دیگر میخواهم احترام شوم. بنابراین، چنین کسانی به میدان خطر و دردسر و آن‌جایی که چهار نفر آدم از انسان گله‌مند میشوند، وارد نمیشدند.

🔸یک عدّه هم انقلابىِ مثبت بودند. حاضر بودند آبرویشان را هم خرج کنند. آن‌جایی که فکر میکردند وجودشان میتواند کمکی بکند، با همه وجود حاضر بودند. اگر جبهه بود، یکطور؛ اگر دانشگاه بود، یکطور؛ اگر میدان فرهنگی یا سیاسی بود، وارد میدان میشدند. انقلابىِ منفی، خودش را از کار کنار میگیرد؛ اما اگر یک وقت کاری هم به دستش افتاد، مثل آدمهایی که هیچ کاری در دستشان نیست، حالت منفی بافی و شکل اپوزیسیون به خودش میگیرد؛ کأنّه در هیچ کاری مسؤولیت ندارد! انقلابىِ مثبت حتّی اگر هیچکاره هم باشد، خودش را مسؤولترین افراد میداند و وارد میدان میشود.

" امام خامنه ای مدظله العالی ۷۹/۱۲/۹ "

🔰آموزش ترفندهای جذب:

چگونه جذب کنیم؟!

با تبلیغ و چاپ تراکت و آگهی؟!

یا چهره به چهره؟!


بهترین نوع جذب، جذبِ چهره به چهره و مستقیم است.

مثلا مربی در وقتی که متربی ها در یک کوچه مشغول بازی کردن هستند به سراغ آنها میرود و با انرژی و جذابیت خاص از نوع فعالیت هایی که مربی قرار است متربی ها را در آن شرکت دهد صحبت کند.


✅1⃣ از مهم ترین نکات در دیدار اولیه، حالت صمیمی داشتن و متانت معمولی  است که هرگز نباید مربی به بهانه اینکه میخواهد به آنها نزدیک شود، کارهای لوس و ... انجام دهد؛ چون این کارها در بلند مدت، مربی را در مسیر ایجاد جاذبه و دافعه تحت الشعاع قرار میدهد.


✅2⃣ اگر مربی با آنها وارد بازی شد (که بهترین حالت است) یا در طول همان صحبت هایش کمترین ویژگی از هر کدام از متربی ها مشاهده کرد، زود به آن اشاره کند تا مخاطب احساس اینکه مربی به او توجه دارد را بدست بیاورد.

که یکی از مهمترین نکاتی که علاقه مندی آنها را برای همراهی با شما  بیشتر میکند همین مورد است.


✅3⃣ شاید برخی از متربی های برای اینکه خود را به شما در همان مرحله اول جذب با گفتن موضوعاتی از خود به شما معرفی کنند که در این مرحله شما باید خوب تا آخر حرفهایش گوش بدید و علاوه بر تأیید ویژگی هایش از آنها تعریف کنید...

۱ ۲ ۳
دوستان
نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتـــر شدنِ کارِ مربـــی به ما انتقال دهید.
محتوا و مطالـــب فرهنـگی - تربیــتی خود را حتــماً برای ما ارسال نمایید.
رونوشت (کپی) از مطالب تارنمای مربی ترجیحاً با قید منبع آزاد است.
استفاده تجاری از مطالب این تارنما مجاز نبوده و منوط به اجازه ما می باشد.
مربی؛ مرجعی برای مربیان تربیتی
|
www.morabbee.ir
ارتباط با ما: ۰۹۱۹۶۲۲۵۹۳۴

ابزار رایگان وبلاگ

رایانامه (ایمیل) خود را وارد نمایید: